Et par tips før du besøger en clairvoyant

Brug din sunde fornuft.

Lyt til de råd du modtager, og brug de som føles rigtige.

Når du bestiller tid, så oplys kun den clairvoyante om dit fornavn, og dit telefonnummer i tilfælde af at aflysning bliver nødvendig.

Undersøg på forhånd at den clairvoyante arbejder med præcis det område du har brug for. Kig fx på Clairvoyant Foreningens hjemmeside og se hvad den clairvoyante tilbyder. Der vil du også kunne finde uddybende beskrivelser af, hvilke forskellige former for clairvoyance der findes, og hvad de hver især kan bruges til.

Forbered dig på, at nogle råd kan virke udfordrende og måske endda provokerende, da den åndelige verden ser sider af dig, som du måske mangler selv at kende. Du vil måske heller ikke få et entydigt svar, men vil selv være nødt til, at arbejde med de råd der kommer.

Hvis du har særlige spørgsmål, som du ønsker svar på, så hav dem skrevet ned på forhånd, og stil dem først til sidst i clairvoyancen efter den clairvoyante har givet den primære rådgivning.

Vær opmærksom på, at den clairvoyante blot formidler de svar og råd som dine guider i den åndelige verden gerne vil have igennem til dig. Den clairvoyante kan således ikke bestemme hvilke spørgsmål du kan få svar på.

Når du skal vælge hvilken clairvoyant du skal besøge, så stol trygt på din »mavefornemmelse«. Den åndelige verden er nemlig »på banen« allerede før du skal af sted og hjælper dig med at finde den clairvoyante rådgiver du har brug for. Du kan også altid være sikker på, at den clairvoyante rådgiver du vælger vil passe til dig. Det åndelige princip »affinitet« eller »lige tiltrækker lige« vil nemlig sørge for, at du helt automatisk søger mod en rådgiver der er rigtig for dig.

Denne tekst er fra Clairvoyant Foreningens brochure »Clairvoyance« | Teksten er Foreningens bud på en beskrivelse, og skal ikke opfattes som den »eneste sandhed«