Hvordan kan en clairvoyance foregå

Den mest almindelige form for clairvoyance er den, hvor du besøger den clairvoyante i dennes »klinik«.

Den clairvoyante vil ofte starte med, at fortælle dig lidt om din personlighed, for sådan ligesom at komme i gang, og for at du kan opleve, at den clairvoyante kan sige noget, som du kan genkende.

Så vil den clairvoyante tage fat i den egentlige rådgivning og i de væsentligste temaer og formidle de åndelige råd der er omkring dem. Til slut vil du få lejlighed til, at stille uddybende spørgsmål, og hos nogle clairvoyante også til at stille ekstra spørgsmål, som måske ikke er blevet behandlet under clairvoyancen.

Det tager typisk en times tid at få en clairvoyance på denne måde. Undervejs vil den clairvoyante spørge om du kan genkende og forstå hvad der bliver sagt. Du skal normalt blot svare ja eller nej.

Der er imidlertid ikke nogen bestemte regler eller retningslinjer for, hvordan det skal foregå. Nogle clairvoyante tager ud af klinikken og besøger dig i dit hjem, eller leverer måske clairvoyancen pr. brev eller over telefon eller e-mail.

Det betyder ikke så meget hvor den clairvoyante befinder sig, da det er forbindelsen til den åndelige verden det handler om. Det vigtige er, at I har ro sammen og at du har mulighed for, på fornuftig vis, at kunne opfatte og forstå de budskaber der er til dig.

Ofte vil det også være godt, at du kan stille uddybende spørgsmål, da de ord og billeder den clairvoyante får fra ånderne som regel skal oversættes og fortolkes. Det er en god idé at du sørger for, at du virkeligt kan forstå og genkende det du får at vide, så du kan gå hjem og gøre brug af de råd du har fået hvis du har lyst til det.

Den clairvoyante kan hente oplysningerne forskellige steder fra, fx fra guider, ånder, afdøde, engle osv. og også fra din aura og din underbevidsthed.

Du bør være opmærksom på, hvor de enkelte råd kommer fra.

Fx hjælper det ikke noget, at lytte til råd der er hentet fra din underbevidsthed, eller fra den del af din aura der beskriver dine nuværende følelser.

Temaerne der skal belyses kan godt hentes fra dig, men selve rådene skal altid hentes fra andre åndelige væsner der bidrager med ny information som du ikke har fået eller tænkt tidligere.

Du vil have mulighed for at lytte, eller måske læse, clairvoyancen igennem når du er kommet hjem, så det er ikke nødvendigt at tage notater undervejs.

Hvis der mod forventning skulle gå noget galt, og du ikke kan komme overens med den clairvoyante, kan du henvende dig til Clairvoyant Foreningen som så vil hjælpe til en fælles løsning.

Denne tekst er fra Clairvoyant Foreningens brochure »Clairvoyance« | Teksten er Foreningens bud på en beskrivelse, og skal ikke opfattes som den »eneste sandhed«