for mennesker med bevidst åndelig kontakt

Clairvoyant Foreningen – 20192019-04-09T17:43:29+02:00

Næste arrangement

Kriterier for optagelse

Vi har gjort vores kriterier for optagelse i Foreningen tidssvarende, og mere end fordoblet krav til uddannelsens varighed og indhold.

Se de nye kriterier for optagelse lige her

Hvem er vi

Vi er over 100 dygtige og uddannede clairvoyante rådgiver over hele Danmark.

Hvis du har svært ved at vælge hvem du gerne vil bruge, så kig på profilerne, læs lidt om os og ring eller skriv så til den der “føles” rigtig for dig. Det passer som regel, at det er den rådgiver som er den helt rigtige for dig.

Du kan søge på byer, specialer (fx husrensning, afdøde, forsvundne, dyr eller hvad det nu er, som du har brug for). Så kommer der en oversigt over de af os, som passer på netop det du kigger efter.

Find en clairvoyant

Søg fx efter et navn, en by eller måske efter "afdøde", "husrensning" eller "forsvundne"

Opret dig som bruger

Du er meget velkommen til, at oprette dig som bruger på vores hjemmeside. Så kan du kommentere de artikler og andre opslag der er her.

Du kan også stille spørgsmål om clairvoyance og finde mange gode oplysninger.

Det er også sådan du starter, hvis du er clairvoyant og gerne vil være medlem.

Du opretter dig ved, at købe dig et medlemskab. »Nysgerrig« er helt gratis. 🙂

Kommende arrangementer

Medlemskaber

Vælg det medlemskab af Clairvoyant Foreningen du er interesseret i. Der er en forklaring under hvert medlemskab når du klikker dig ind.

Seneste opslag

• lavede en statusopdatering 2 år siden ·

Uddyb dine horisonter og lad vinden blæse dig i den retning din sjæl længes efter. Følg første intuition og bevar denne, ikke skift retning midt i da det er tests i hvor standhaftig du er i at følge dit kald og turde at gå hele vejen. Bliv ikke bange for at mærke dit indre kald og lade dig føre af hvad du føler er rigtigt. Ikke hvad andre prø…[Læs mere]

• lavede en statusopdatering 2 år siden ·

3 årigt Kropterapeutisk, Medialt, Clairvoyant og Healings udviklingsforløb Aalborg med start 28/4 2017 http://www.sasjaravndal.dk

Mine grupper

Please log in to see your groups.

Grupper